Social


Where


viernes, 22 de junio de 2012

Balocchi - Logo design

Hello Ladies,
Hace unas semanas se puso en contacto conmigo Soledad Balocchi desde Chile para encargarme el diseño del logo y del personaje de su marca.

Su marca se llama BALOCCHI, y ella solita se encarga de hacer auténticas maravillas pasteleras.
Se nota en sus creaciones hay mucho cariño y trabajo. La verdad me ha encantado hacer este encargo, porque la temática pastelera ya da mucho juego y es divertido hacer trabajos así.
Aparte, Soledad es un autentico encanto, todo eran bonitas palabras para mi trabajo...total, os podéis imaginar lo contenta que estoy.

Os paso su web para que veáis lo bonita que ha quedado, y su facebook para que la podáis seguir de cerca, y ver nuestras próximas colaboraciones :)

WEB: Balocchi
FACEBOOK: F-Balocchi

Un besote!!
Hi Ladies,
Around a week ago Soledad Balocchi from Chile, asked me to draw a logo and a character for her own new brand.
Her brand name is (guess it?!) BALOCCHI, she makes authentic gorgeous pastries, and most important thing, is that she makes every sweet creation with all her love and passion.

It's been very exciting working in this little project, also because the cooking theme is very funny and inspirational...at least for me!

A part of that during these days I've known Soledad a bit better and I think she is very positive, and a lovely person.
So ladies, here below, you will find the link of her website, in case you are curious to see this little cutie in the actual webpage, and her Facebook to follow her, and to be the first to discover our next collaborations :)

WEB: Balocchi
FACEBOOK: F-Balocchi

A big kiss!!

1 comentarios:

  1. ¡Que preciosidad! La expresión es tan dulce... Dan ganas de comersela. n__n

    ResponderEliminar